قوانین دانش پرو

 

بسمه تعالی

۱) خرید کالا از سایت دانش پرو بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۲) خدمات و محتویات این سایت براى استفاده مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به دانش پرو بوده و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد.

۳) فروشگاه اینترنتی سایت دانش پرو به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

۴) اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاها و فایل های ارائه شده به صورت خلاصه و کلی بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات ومحتویات آن اقدام خواهد نمود.

۵) کاربران هنگام خرید ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و ارسال صحیح سفارش خواهد شد.

۶) وبسایت اینترنتی دانش پرو هیچگونه مسئولیتی در مورد مشکلاتی که خارج از مدیریت این سایت باشند را نمی پذیرد. ( همانند نقص اینترنت ، سیستم بانکی ، مسائل مخابراتى ، تجهیزات سخت افزاری وغیره )

۷) کلیه ابزارهایی که در سایت دانش پروبا هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزارصرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با فعالیت سایت باشد.

۸) هدف از ایجاد بخش نظرات در دانش پرو، اشتراک گذاری تجربه خرید محصولاتی است که به فروش می رسد. بخش نظرات دانش پرو با دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد که پس از بررسی و تایید کارشناسان، امکان مشاهده وجود دارد. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شود و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی آید.دانش پرو در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید دانش پرو درباره محتویات نظر نیست.

۹) در سایت دانش پرو در هنگام خرید فایل های دانلودی بلافاصله پس از پرداخت، لینک دانلود برای کاربر نمایان می شود، همچنین کاربر با مراجعه به صفحه پروفایل خود می تواند تاریخچه خرید و لینک های دانلود خود را مشاهده نماید. علاوه بر این لینک دانلود فایل های خریداری شده بلافاصله پس از پرداخت به ایمیلی که توسط کاربر ثبت شده ارسال می گردد.

۱۰) در صورتی که کاربر در انتخاب محصول و یا تعداد محصول اشتباه کند و پس از تکمیل فرآیند پرداخت متوجه اشتباه خود شود، تمامی عواقب مربوط به خود کاربر بوده و دانش پرو هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت. پس خواهشمندیم در انتخاب نهایی محصول مورد نظر و تعداد آن دقت نمایید.

از توجه شما سپاسگزاریم.